Hvalpetræning

Træn din hvalp til succes på Egelund

Nu kan alle hvalpeejere træne deres hvalp på en sjov og positiv måde sammen med Camilla på Egelund Dyreklinik. Træningen foregår over otte uger, hver mandag om aftenen fra klokken 19.15 til 20.15. Kontakt Egelund Dyreklinik +45 51 23 52 70 og høre mere om hvornår et nyt hold starter.

– Jeg ønsker at hvalpene skal lære af lyst, og for mig er det vigtigt, at du som hundefører får en stor viden og indsigt i, hvad hundetræning egentlig er, og hvordan din hund lærer bedst. Jeg sætter en stor ære i at læringen af de basale øvelser såsom sit, dæk, indkald indlæres på en måde så hvalpen selv skal tilbyde og ikke bare lokkes til at arbejde – hvilket gør øvelserne mere stabile, og du får en hvalp, der træner af lyst og ikke bare, fordi den skal, siger Camilla, der er veterinærsygeplejerske på klinikken, men som også er uddannet hundetræner med efteruddannelse i træning af familiehund.

Hun uddanner sig løbende for at holde sin viden opdateret, og senest har hun været på klikkerkursus ved Jan Østergaard fra Canis.

– Er vejret dårligt, kan vi gå inden for i ridehallen ved Egelund Dyreklinik, og der er også mulighed for at gå en tur i dyreklinikkens private hundeskov, hvor hvalpene kan lege under trygge forhold, siger Camilla, der også vil hjælpe med at matche hvalpene i mindre legegrupper efter sind og type, så alle hvalpe og ejere går fra træningen med en oplevelse af succes, og selv kan fortsætte legegrupperne efter træningsforløbet er afsluttet.

Hvis din hvalp er vaccineret, og i alderen fra otte uger til seks måneder, kan du deltage. Prisen for otte gange er 749 kroner, og der er højest otte hvalpe per hold, så der er god tid til den enkelte hvalp og ejer.

Tilmeld dig og din hvalp ved at kontakte Egelund Dyreklinik på +45 51 23 52 70

Har du fået kæledyr?.

hvalpe_traening

Kom gratis til dyrlæge med din nye hund eller kat.

Har du fået et nyt kæledyr eller har vi ikke mødt hinanden før? Så tilbyder vi dig at komme fordi klinikken til et gratis sundhedstjek* af enten din nye hund eller kat.

Vi tilbyder et gratis sundhedstjek, hvis vi aldrig har set dit kæledyr før.

Kontakt os på telefon +45 51 23 52 70

*Bemærk, vi udfører ikke Gratis sundhedstjek i forbindelse med vaccination  eller ved symptomer på sygdom,. i sådan et tilfælde henviser vi til vores prisliste

Book en tur i hundeskoven

sofahund

Keder din hund sig? Så benyt vores Store hundeskov, hvor din hund kan få lov til at løbe frit rundt i vores store indhegnet hundeskov, helt alene.

Læs mere om vores hundeskove