Equifirst Digestive Support – Fodertilskud 4 kg

349,00 kr.

Velegnet tilskudsprodukt til optimering af hestens fordøjelsessystem.

Varenummer (SKU): 5400515002189 Kategori:

Beskrivelse

Digestive Support indeholder komponenter der understøtter en optimal bakteriflora i fordøjselsessystemet og er dermed et tilskud, det optimerer hestens fordøjelse og støtter mave- og tarmsystemet.

Forskellige mikroorganismer i hestens tarmsystem hjælper hesten med fordøjelsen. Af og til kan balancen mellem gode og dårlige bakterier i hestens tarmkanal forskubbes, de “dårlige bakterier” kommer i overtal, hvilket resulterer i fordøjelses forstyrrelser og nedsat sundhed.

Præbiotika virker som næringsstof for “de gode” tarmbakterier og hjælper til at opretholde en maksimal vækst af disse effektive og vigtige bakterier.

Digestive Support er et meget effektivt tilskud til heste med følsom fordøjelse.

Nogle af fordele:

• Optimerer og understøtter hestens mave. og tarmsystem
  • Virker som næringsstoffer for “de gode” tarmbakterier.

Velsmagende piller, der let glider ned sammen med hestens øvrige portion krybbefoder.

Fodervejledning:
Anvendes som tilskudsfoder til heste. Kan bruges til alle heste og blandes i normal foderration.
I tilfælde af fordøjelsesforstyrrelse: 40 g. pr. 100 kg kropsvægt, 5-7 dage og derefter følges vedligeholdelses dosis pr. dag.
Fordøjelses vedligeholdelse: 20 g. pr. 100 kg. kropsvægt en gang dagligt. Gives sammen med hestens foder.
Fodervejledninger er kun retningsgivende og kan variere med bl.a. hesterace og aktivitetsniveau.

Sammensætning og indhold:
Hvede, majs, pulver af cikorierødder, maerlkalk, dextrose, gelatineret majs, sukkerrørmelasse, sojaskrå, hvedeklid, majsolie, kalciumkarbonat, fermenterede mælkeprodukter.

Analytiske bestanddele (% i foder): Råprotein 9,4 %, Råfedt 4,6 %, Fibre 1,8 %, Råaske 11,9 %, Sukker 12 %, Stivelse 36 %, Calcium 3,21 %, Fosfor 0,22 %, Natrium 0,16 %, Magnesium 0,65 %.

Vi anbefaler altid at ved tvivl eller spørgsmål om hestens helbredstilstand eller forværret tilstand, at du kontakter din dyrlæge.

Equifirst Digestive Support
Mængde á 4 kg.: EAN-kode: 54000515002189
Equifirst har over 30 års erfaring i at sammensætte kvalitetsfoder til heste i avl og sport

Yderligere information

Mængde

3 kg.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Equifirst Digestive Support – Fodertilskud 4 kg”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.