Synbiotic D-C Gastrointestinal – Mave og Tarm

179,00 DKK

Omega-3-6 er et fodertilskud med en balanceret sammensætning af fiske- og planteolie til hunde og katte.

Varenummer (SKU): 5027314500571 Kategorier: ,

Beskrivelse

Produktet indeholder to godkendte ingredienser pre- og probiotika (fibre), og denne sammensætning reducerer varigheden af løs mave hos din hund eller kat. Derudover støtter det immunforsvaret samt genopretter og stabiliserer dyrets normale tarmflora, så det får balance i mave-tarm-systemet igen.

Synbiotic D-C er et pulver der er med til at oprette en normal mave-tarmflora.

Synbiotic kapsler indeholder koncentreret mængde af koncentreret pre- og probiotika:

Kapslerne indeholder probiotika (mælkesyrebakterier) og  i høj koncentration:

• Probiotika  (mælkesyrebakterier) er mikroindkapslede probiotiske Enterococcus faecium (NCIMB 10415) E1707, hjælper med at regenerere tarmen med gavnlige mikroorganismer.
  • Prebiotika (Acacia og FOS, som er næring til de gode tarmbakterier) bestående af fructooligosaccharider (FOS) og gummi akacie. Fodre og stimulere væksten af gavnlige bakterier i dyrets fordøjelsessystem.

Synbiotic D-C kan med fordel anvendes ved:

• Akut eller kronisk løs mave
  • Forbindelse med antibiotika behandling
  • Stressperioder
  • Støttende behandling efter operation
  • Foderskifte

Nogle af fordelene:

• Stabilisere og genopretter tarmfloraen
  • Giver balance i mave og tarm
  • Støtter og booster immunforsvar

Anbefales kun at påbegynde dette foder efter aftale med din dyrlæge.
– ved tvivl, spørgsmål eller forværret tilstand for dit kæledyr bedes du kontakte Egelund Dyreklinik.

Som kunde ved Egelund Dyreklinik er foderrådgivning m.m. en del af pakken. Mængderne på fodervejledninger er er kun retningsgivende, din hund og/eller kats rette daglige fodermængde bør aftales i samarbejde med din dyrlæge, da fodring af din hund og/eller kat er meget individuelt og mange aspekter kan have afgørende betydning.

Brugsanvisning:
Synbiotic D-C er pakket som kapsler og kan brydes og komme på hundens foder eller i drikkevandet. Man kan også give dem direkte i munden. Tal med Egelund Dyreklinik om, hvor længe dit kæledyr bør få Synbiotic D-C Gastrointestinal.

Fodervejledning:
1 kapsel dagligt (til både katte, små og store hunde)

Synbiotic D-C Gastrointestinal til Mave & Tarm (1 stk. med 50 kapsler.) til hund og kat
EAN-kode: 5027314500571

Yderligere information

Mængde

3 kg.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Synbiotic D-C Gastrointestinal – Mave og Tarm”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.