Fordele med Klub Egelund VIP

Vi vil gerne gøre lidt ekstra for dig som er en loyal kunde og som passer ekstra godt på dit dyr. Derfor honorerer vores mest loyale kunder som bruger os som dyreklinik, med ekstra rabatter og fordele. Faktisk er fordelene så gode, at vi kun giver dem til vores bedste venner. Du får ekstra fordele med f.eks vores VIP Guld klub til en værdi af 499,- om året.

Du kan læse mere om VIP fordelene herunder og vi har også et super tilbud til dig som har fået et nyt kæledyr.

Klub Egelund VIP Sølv

Hvis din hund eller kat er vaccineret hos os, er du automatisk medlem af vores fordelsklub og din hund/kat er VIP sølv hos os.

Som medlem af VIP Sølv får du 20% på alle produkter og kattefoder fra Virbac, 20% på 10 kg Ever Clean Fast Acting Odour Control kattegrus og du får 100,- kr. på honoraret ved vaccination af din kat.

Du kan se en lille video, som viser hvordan en vaccination og sundhedsundersøgelse af kat foregår hos os  klikke her.

Som medlem af VIP Sølv får du 20% på alle produkter og foder fra Virbac og mulighed for eksklusiv gratis til vores Store hundeskov.

Alle sølv-medlemmer har gratis adgang til vores Store hundeskov. Du må booke skoven én time pr. uge.

Klub Egelund VIP Guld

Hvis din hund eller kat er vaccineret hos os og du har dit dyr sygeforsikret, er du automatisk medlem af vores fordelsklub og din hund/kat er VIP Guld hos os.

Som medlem af VIP Guld får du 20% på alle produkter og kattefoder fra Virbac, 20% på 10 kg Ever Clean Fast Acting Odour Control kattegrus og du får 100,- kr. rabat på honoraret ved vaccination af din kat.

Du kan se en lille video, som viser hvordan en vaccination og sundhedsundersøgelse af kat foregår hos os, ved at klikke her.

Herudover får du:

• Gratis kursus i at børste tænder
  • Gratis negleklip eller en lille gave
    hver 3. måned
  • 10% på ultralydstandrens i bedøvelse

Du får ekstra fordele med vores VIP Guld klub til en værdi af 499,- om året.

Som medlem af VIP Guld får du 20% på alle produkter og foder fra Virbac og mulighed for eksklusiv gratis adgang til vores Store hundeskov  én time pr. uge.

Herudover får du:

• Gratis kursus i at børste tænder
  • Gratis negleklip hver 3. måned
  • 10 % rabat på ultralydstandrens i bedøvelse

Du får ekstra fordele med vores VIP Guld klub til en værdi af 499,- om året.

Har du fået kæledyr?.

Kom gratis til dyrlæge med din nye hund eller kat.

Har du fået et nyt kæledyr eller har vi ikke mødt hinanden før? Så tilbyder vi dig at komme forbi Egelund dyreklinik til et gratis sundhedstjek* af enten din nye hund eller kat.

Vi tilbyder et gratis sundhedstjek, hvis vi aldrig har set dit kæledyr før.

*Bemærk, vi udfører ikke gratis sundhedstjek i forbindelse med vaccination  eller ved symptomer på sygdom,. i sådan et tilfælde henviser vi til vores prisliste.